11 Nisan 2008 Cuma

Grand Theft Auto IV



GTA 4’ün tanıtım videosunu izlerken kendimi bir filmin tanıtım fragmanını izler gibi hissettim. Gerçekten çok güzel bir oyun ve videodan da anlaşılacağı gibi yine aksiyon had safhada. Oyun 29 Nisan’da Avrupa’da piyasaya çıkıyor yani bu heyecanı yaşamaya bir aydan az bir süre kaldı. Biliyorum ki bu oyun Türkiye’de de baya bir popüler. Birçok arkadaş hastasıdır.

Peki, yenilikler içinde neler var bu yeni seride? Yönetimimiz de olan yeni Doğu Avrupalı karakterimizin adı Niko Bellic. Bu şehre yabancı olmayan ama birçok sebepten dolayı çok uzun zaman önce buralardan ayrılmak zorunda kalmış ve yıllar sonrada Kuzeninin ikna etmesiyle tekrar geri dönmüş karakterimizin başına yine kuzeni tarafından açılan belalarda yardım edeceğiz. Büyük bir merakla beklediğim bu oyun hakkında sizlere bir video sunuyorum ve devamı kısmında oyundan bolca kareler görmeniz mümkün. 1997 yılında başlayan bu fırtınanın bütün bölümlerini bitirmiş biri olarak oyun hakkında ki tüm gelişmeleri elimden geldiğince anlatmaya çalışacağım. Şimdiden oyunun tanıtım kitapçılıklarında bizi büyük sürprizler ve gelişler beklediği belli edilmiş. Fırtınaya az kaldı.

Hiç yorum yok: